ח"כ מיקי זוהר בריאיון: "בנט וסער משחקים באש"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ מיקי זוהר בריאיון: "בנט וסער משחקים באש"

    יו"ר סיעת יו"ר הליכוד ח"כ מיקי זוהר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את בנט וסער אל מות המעות הליכוד, "הכל היה הצגה מהתחלה, בנט וסער היו מתואמים" | על האופוזיציה: "נאתגר אותם מאוד קשה בעשייה פרלמנטרית, אנחנו לא הולכים לעשות להם חיים קלים באופוזיציה"

    צילום: פלאש 90
    9:32
    15.05.24
    דוד חכם No Comments on אלמוג כהן על התביעה נגד היועמ"שית: "היא תשלם את המחיר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר התראיין היום (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס להצעות לסער, "גדעון סער תיאם עם בנט ככל הנראה ולכן הוא התבצר העמדה שלו ולכן בנטו חיכה שיסתיים המנדט של נתניהו".

    עוד הוסיף, "בנט וסער החליטו לרמות את הציבור, הכל היה מתואם וזה היה הצגה ועכשיו אנחנו קורעים את המסיכות מעל פניהם של כל אלה שהבטיחו משהו ועשהו הפוך".

    זוהר תקף את בנט וסער ואמר, "הם משחקים כאן באש, בסוף שיהיה מבצע בעזה, או מלחמה בצפון, או חלילה המשך תוכנית הגרעין, זה לא משחק שאפשר לשים באופן זמני את הורביץ ומיכאלי בקבינט הביטחוני שיחליטו בעניין הזה".

    זוהר התייחס לאפשרות של הקמת ממשלת שמאל, "אני מעריך שנתניהו ישאר יו"ר אופזיציה וילחם יחד איתנו להפלת הממשלה המתהווה".

    על הסכנה בהקמת ממשלת השמאל בראשות לפיד ובנט אמר זוהר, "תדמיינו מאזניים, בכף אחת נמצאת המדינה, ביטחונה, המסורת, המאבק בחמאס ובאיראן, בכף השניה נמצאת שנאה לנתניהו. אצל בנט וסער הכף השניה הכריעה. גן ילדים".

    זוהר סיפר על הקשיים בקואליציה בממשלה הפריטטית עם כחול לבן ואמר, "תאר לך איך יהיו החיים בקואליציה עם זנדברג והורביץ. אנחנו נאתגר אותם מאוד קשה ואנחנו לא הולכים לעשות להם חיים קלים בפרלמנט. אנחנו נראה לציבור איך קמה ממשלה שיש לו תמיכה מתחת לאחוז החסימה והציבור צריך לדעת את זה כל הזמן".

     



    0 תגובות